Saturday, January 19, 2013

გაკვეთილის გეგმის ნიმუში N2



                                  გაკვეთილის გეგმა   (სომხურ ენაზე)
Դասապլան


1.             
ԴԱՍի      ԹԵՄԱՆ                    
Ո՞րն  է  մեծ, ո՞րը  փոքր
2.             
ԱՍՏԻՃԱՆԸ                    
I Դասարան , տարրական  դպրոց
3.             
ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ  ՔԱՆԱԿԸ
21  աշակերտ
Հատուկ կրթական անհրաժեշտություններով աշակերտ չկա

4.             
ԱՌԱՐԿԱ  / ՄԻՋԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ   
  ԿԱՊ

ՈՒՍՈՒՑՉԻ  ԱՆՈՒՆ,ԱԶԳԱՆՈՒՆ
Մաթեմատիկա



Անժիկ  Հովհաննիսյան
5.             
ԴԱՍԻ  ԻՄԱՍՏԸ
Աշակերտներին ծանոթացնել    առարկաների համեմատմանը
6.             
ԴԱՍԻ  ՆՊԱՏԱԿԸ
·    Աշակերտը   պետք  է  կարողանա  տաեբերել առարկաների հատկանիշե
·    Ստուգել  և գնահատել  որքանով  են  ճիշտ  օգտագործում  ստացած  գիտելիքները:
7.             
ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ / Ցուցիչներ
Մաթ. I.5. Աշակերտը կարող է ընդլայնել, ներկայացնել և միմյանց հետ համեմատել առարկաների  պարբերական դասավորությունները (հաջորդականությունները):
Արդյունքն ակնառու է, եթե աշակերտը.  
·      Ըստ հաջորդականության տրված հատվածի, լրացնում է այդ հաջորդականության մի քանի հաջորդական բացթողնված դիրք:
·      Միմյանց հետ համեմատում է միատեսակ առարկաներով ներկայացված երկու տրված հաջորդականություն (որոնց մեջ առարկաների քանակները հավասար են) և համապատասխան դեպքում նշում է այն հաջորդականությունները, որոնք ենթարկվում են դասավորվածության միևնույն կարգին:
·      Ըստ բառերով արտահայտված կանոնի, հաջորդականությամբ դասավորում է միայն մեկ հատկանշով տարբերվող առարկաները (օրինակ, միևնույն չափի գնդակների այսպիսի հաջորդականությունը՝  կարմիր գնդակ, կապույտ գնդակ, կարմիր գնդակ...):

8.             
ՆԱԽՆԱԿԱՆ  ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ
Աշակերտները  տարբերեն մեցն ու փոկր, մոտիկն ու հեռուն , շատն ու քիչ ,գույներ.
9.             
ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
Ունենալ  գնահատման  հատուկ    առարկաներ և նկարներ:  Գնահատել  աշակերտի  ակտիվությունը,   հետաքրքրասիրությունը,  ունակաությունը,  գրքից  օգտվելը,  վայելուչ  գրելը,  համակարգչից օգտվելը:  Նման  ձևով  գնահատել  յուրաքանչյուրին  և  մեկնաբանել:
10.          
ՈՒՍՄԱՆ  ՆՅՈՒԹԸ  և ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ
Գիրք,   տետր,    մատիտ,  գրիչ, համակարգիչ,  երկրաչափական պատկերներ, կենդանիների  նկարներ, փայտիկներ (ձողիկներ)
11.          
ԴԱՍԻ   ԸՆԹԱՑՔԸ



http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1V8UlI_WGac0bADC6jKxxE02yfQ4VzM7Rxdcdb1a0cSFjcbxoDA
·     Դասի  տևողություն -35րոպե:
·     Դասի  սկզբից   15րոպե  անց ընդմիջում:
·    Ծրագրով    նկարել -  կրթական  խաղեր  - 5 րոպե:
Ա-փուլ -  6  րոպե:
1.Հաշվել  1-ից  մինչև  10-ը   թվերը: Գտնել  զույգ  և
կենտ    թվերը: Ամրապնդել   հաջորդ  և  նախորդ  թվերի  հասկացությունը: Աշխատել  դասագրքով  կատարելով  դասագրքի  վարժությունները:
Բ-փուլ    -  18 րոպե
·                     Աշխատանք  գրքի  հետ: 5-րոպե; Աշխատանք  տետրի  հետ: 5-րոպե; Աշխատանք  համակարգչով: 8-րոպե    -    Առաջադրանք N 1-2-3,  
Աշխատանք համակարգիչով: Առաջադրանք N1



 






 



Առաջադրանք N2
http://kveba.ge/cutenews/data/upimages/110_F_1502017_y06cH4aFYLeoTGQE1BUH5kPirATGQj.jpgՈ՞րն  է շատ


















http://kveba.ge/cutenews/data/upimages/110_F_1502017_y06cH4aFYLeoTGQE1BUH5kPirATGQj.jpghttp://kveba.ge/cutenews/data/upimages/110_F_1502017_y06cH4aFYLeoTGQE1BUH5kPirATGQj.jpghttp://kveba.ge/cutenews/data/upimages/110_F_1502017_y06cH4aFYLeoTGQE1BUH5kPirATGQj.jpghttp://kveba.ge/cutenews/data/upimages/110_F_1502017_y06cH4aFYLeoTGQE1BUH5kPirATGQj.jpghttp://kveba.ge/cutenews/data/upimages/110_F_1502017_y06cH4aFYLeoTGQE1BUH5kPirATGQj.jpg

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1V8UlI_WGac0bADC6jKxxE02yfQ4VzM7Rxdcdb1a0cSFjcbxoDAhttp://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1V8UlI_WGac0bADC6jKxxE02yfQ4VzM7Rxdcdb1a0cSFjcbxoDA
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1V8UlI_WGac0bADC6jKxxE02yfQ4VzM7Rxdcdb1a0cSFjcbxoDAhttp://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1V8UlI_WGac0bADC6jKxxE02yfQ4VzM7Rxdcdb1a0cSFjcbxoDA
   ?


Առաջադրանք N3
Ո՞րն  է  ավելորդը

















  

Գ.փուլ - 8 րոպե
· Ամփոփիչ   հարցեր:
· Աշխատանք  համակարգչով - կրթական  խաղեր  - 5 րոպե
· Հարցեր տալ մեկը մյուսին իմանալու համար  յուրացրել  են նոր  նյութը:
· Կատարել եզրահանգում:
· Աշակերտներին գնահատելու
· Տնային աշխատանքների հանձնարարում:

ԻՆՔՆԱԳՆԱՀԱՏՈՒՄ - Դասի  վերջում  անցկացնում եմ  ինքնագնահատում:                      
                                             Ելնելով երեխայի  հնարավորությունից  և  կատարած աշխատանքների    արդյունքից:




Աշակերտներին գնահատումը

Պատասխանի հիման վրա
Ցածր
 


Միջին

Բարձր
Աշակերտը կարող է ընդլայնել, ներկայացնել և միմյանց հետ համեմատել առարկաների  պարբերական դասավորությունները (հաջորդականությունները)
 Չեն  կարողանում հաշվել  
Դժվարանում   են ,հաշվումների մեջ:
Կարող  են  հաշվումներ կատարել  ևհամեմատել:
Համակարգչային ունակություն
Չի  աշխատում:


Մասնակի  կարող է աշխատել  :
Առանց օգնության կարող են աշխատել:
Ժամանակ
Չի
տեղավորվում:

Մասնակի  են  հասցնում:
Ըստ ժամանակի հասցնում են:

ԻՆՔՆԱԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
Հարցեր
այո
ոչ
1. 
Պարզ եմ արտահայտում արդյոք այն,ինչ ուզում եմ ասել: 


2. 
Հաճելի է ընկալվում իմ ձայնի բարձրությունը


3. 
Շատ արագ եմ խոսում թե ոչ:Բոլոր բարերը պարզ և հասկանալի եմ արտասանում


4. 
Աշակերտների հարցերին պատասխանելու համար տալիս եմ արդյոք սահմանված ժամանակ


5. 
Ժամանակի արդյունավետ օգտագործման կարողություն: ՈՒսուցման տարբեր մեթոդների և ռազմավարությունների արդյունավետ կիրառելու կարողություն:


6. 
Օգտագործումեն կրթական  խաղեր


7. 
Գնահատման սանդղակը դասը սկսվելու պահից հայտնի է թե՞ ոչ աշակերտներին:


8. 
Օգտագործում եմ թե՞ ոչ Բուկիի էլեկտրոնային ծրագիր:


 



No comments:

Post a Comment