თარიღი
|
დასახელება
/
თემა
|
2012 წლის
სექტემბერი
|
საერთაშორისო
პროექტის „მულტილინგვური განათლების მხარდაჭერა საქართველოში“ ფარგლებში
ბილინგვური განათლების საბაკალავრო პროგრამის: „საერთაშორისო და მულტილინგვური
დაწყებითი განათლების“
სამუშაო ჯგუფის
წევრი
|
2012
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო _ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,
Intel Learning Series, Advancing Education Worldwide -
`1:1 ელექტრონული სწავლების დანერგვა~
|
2012 წლის
29-30 მარტი
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო,
ინკლუზიური განათლების პირველი საერთაშორისო კონფერენცია,
მასტერკლასები სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობის საკითხებზე
|
2012 წლის
25-31 იანვარი
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო _ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,
„ეფექტური კომუნიკაცია და კონფლიქტების მართვა, სწავლა-სწავლების თავისებურებები I კლასში, კლასის მართვა,
ქცევის მართვა, კლას-კომპლექტებთან მუშაობა”
|
2012 წლის
25-31 იანვარი
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო _ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,
„ეფექტური კომუნიკაცია და კონფლიქტების მართვა, სწავლა-სწავლების თავისებურებები I კლასში, კლასის მართვა,
ქცევის მართვა, კლას-კომპლექტებთან მუშაობა”
|
2011 წლის
26 ნოემბერი – 2 დეკემბერი
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო _ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, `კოლეგების კონსულტირება~
|
2011
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო _ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,
Intel Learning Series, Advancing Education Worldwide -
`1:1 ელექტრონული სწავლების დანერგვა~
|
2011 წლის
16-20 ივნისი
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო _ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,
`ახლებური მიდგომები სწავლა-სწავლების პროცესში~
|
2011 წლის
4-8 ივნისი
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო _ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,
`ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში~
|
2011
|
ურთიერთობა განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნულ ცენტრთან _ მეოთხე და მეხუთე დონის პროფესიული პროგრამების პროექტების მომზადება
0302 _ მასწავლებლის განათლება
030251 აღმზრდელი (ბაგა-ბაღი)
030152 განსაკუთრებული საჭიროებების მქონე პირის დამხმარე- ინსტრუქტორი (პროგრამის ხელმძღვანელი) შესაბამისად, სასწავლო კურსების მომზადება
(ირმა ქურდაძესთან ერთად)
|
2011
მარტიდან
|
ურთიერთობა განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნულ ცენტრთან _ მუშაობა პროფესიულ სტანდარტზე:
0302 _ მასწავლებლის განათლება
030251 აღმზრდელი (ბაგა-ბაღი)
030152 განსაკუთრებული საჭიროებების მქონე პირის დამხმარე-ინსტრუქტორი
(ირმა ქურდაძესთან ერთად)
|
2010 წლის ოქტომბრიდან
|
მასწავლებლის პროფესიული განვითარების საგანმანათლებლო პროგრამის „სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე მოსწავლეთათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის (ისგ) შედგენა-განხორციელება სწავლების პროცესში” ტრენერი;
მასწავლებლის პროფესიული განვითარების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის
საბჭოს 2010 წლის 13 ოქტომბრის #2 სხდომის ოქმი (განათლების ხრისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი, 04-4579, 29.10.2010)
|
2010
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს პროექტი ნორვეგიის განათლებისა და კვლევის სამინისტროს მხარდაჭერით _ საქართველოს უმაღლეს სასწავლებელებში ინკლუზიური განათლების სწავლება, ტრენინგ-პროგრამის მონაწილე (ხუთი ეტაპი), თბილისი
|
2009 წლის
8-15 ნოემბერი
|
სასწავლო ტური ნორვეგიაში, ოსლოს საუნივერსიტეტო კოლეჯში ინკლუზიური განათლების მიმართულებით
|
2009 წლის ოქტომბრიდან
|
მასწავლებლის პროფესიული განვითარების საგანმანათლებლო პროგრამის „მათემატიკა და პროფესიული უნარები“
პროფესიული უნარების ტრენერი
|
2008
|
მათემატიკის მასწავლებელთა განათლების საერთაშორისო კვლევის (TEDS
- M) მონაწილე. კვლევას უძღვება საერთაშორისო ასოციაცია
(IEA); TEDS – M – შეისწავლის დაწყებითი და საშუალო სკოლების მასწავლებელთა მომზადების დონეს/პროცესს
|
2008 წლის
სექტემბრიდან
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების საგანმანათლებლო პროგრამის აკრედიტაცია
|
Wednesday, February 6, 2013
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო პროგრამებში, პროექტებში, კვლევებში მონაწილეობის გამოცდილება:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment